Post by unnasdownsikers on Feb 19, 2022 21:50:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stick War: Legacy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stick War: Legacy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator geld ▞▞▞
▞▞▞ Stick War: Legacy 2022 version ▞▞▞
Het is een heel leuk spel, maar de edelstenen zijn een beetje moeilijk te krijgen en de prijs van de skins is duur. Ik probeer de volledige lava-skinset te krijgen en de prijs voor één klasse troep is 1500 om een volledige set te krijgen, veelvoud van dat door zes en je krijgt 9.000, dus deel door 5, dat zijn 1800 ronden die ik nodig heb om te spelen. Slechts 5 edelstenen per overwinning in één ronde.
Het was geweldig! Maar ik vraag me af of er nieuwe eenheden komen of dat het hetzelfde blijft, maar hoe dan ook, ik ben echt dol op deze app
controles zijn verschrikkelijk. zelfs dit is een leuk strat-spel, maar toch is het moeilijk om het apparaat te besturen en wordt er altijd mis geklikt
Hij loopt rossen vast en als ik de tovenaar inzet dan doet hij niets
Stick War Legacy 2 - Gratis Online Spellen
Als ik dit spel op mijn telefoon wil spelen, Infinix hot6. De game logt me vanzelf uit en soms wordt ik doorgestuurd naar de Google Play Store. Kortom, het spel speelt niet 😠😡😠. Help me alsjeblieft om het te repareren. Bedankt.
Een leuk spelletje
Obbe
Het is een goed spel, maar kun je alsjeblieft 2 spelers aan het spel toevoegen zodat we met je vrienden kunnen spelen.
Leuk spel, wilde het echt spelen. Maar de 30sec-toevoegingen zorgden ervoor dat ik het de hele tijd verwijderde.
Dit spel is erg goed en nuttig omdat het me dwingt mijn mentale vermogens te gebruiken om een zeer goede manier te bedenken om mijn leger in een ander op te bouwen om een oorlog te winnen, en zelfs hoe ik moet kiezen welke categorie krijgers moet worden opgewaardeerd voor welke strijd, daardoor kan ik mijn 'denkvermogen' verbeteren en strategischer zijn. Maar eigenlijk is het campagneniveau te kort voor een spel als dit. Bedankt voor dit spel.
Een leuke terugkeer naar de Stick War-flashgames van weleer. In het begin is het leuk, maar na een tijdje wordt het steeds duidelijker dat het spel op volkomen onredelijke manieren moeilijk wordt gemaakt om je te laten deelnemen aan hun microtransacties. Mogelijk te verslaan zonder te betalen? Ja. Leuke ervaring om dit te doen? Niet echt. Hoewel het begin erg leuk is, voelde het alsof de game me tegen het einde probeerde te dwingen dingen te kopen. Toon ook de kosten van personages wanneer ze worden ontgrendeld.
Goed spel, maar de enorme smet is dat het spel op moeilijkheidsgraad onspeelbaar is omdat de eindbaas onoverwinnelijk is en in staat is om elk ding dat je erop gooit met één schot te schieten. Zelfs een leger van reuzen wordt binnen enkele seconden verpletterd en dan ben je blut en weerloos.
Het is een toffe game alleen na ezn paar levels zijn nat wat saai.
Dit is zo'n goede offline game! Als we geen signaal hebben, speel ik dit elke dag, ga zo door met het goede werk 😁😁
5 EDELSTENEN PER WIN Ik verloor een paar dure vaardigheden tijdens de laatste missie in de campagne (krankzinnige diff) mijn fout, maar nu is het bijna onmogelijk om het terug te krijgen als ik niet aan het malen ben Meerdere uren elke dag gedurende meerdere dagen of zelfs weken deze game was beter met 10 edelstenen perwin en veel leuker met 20 omdat het mogelijk was om abillites zoals griffon te krijgen zonder eeuwenlang te hoeven malen. ik speel al jaren een spel en het is absoluut een van mijn favoriete pls, zet het aantal edelstenen weer op!
Ik hou van dit spel, ik wou dat er een grotere campagne was, maar de wekelijkse missies dekken het. Meer van een verscheidenheid aan skins zou cool zijn. Al met al vind ik het spel geweldig
Stick War Legacy kopen - Microsoft Store nl-NL
Nog steeds de beste game OOIT en ik ben dol op de nieuwe dead skins! De beste die ik ooit heb gehad Ik zou dit 100 sterren geven als ik kon, maar nog steeds loveeeeee itttttt!!!!!!!!! Ga zo door .
Jawnnnn booooring
kunt spelen
Stick War Legacy [v1.11.77] Mod (Unlimited Diamonds) Apk voor ...
leuk en naarmate tijd ook uitgegeven
Deze game is de beste ooit, het is de enige die ik ken die je voortgang daadwerkelijk opslaat en het heeft ook zoveel goede skins, mijn favoriete persoon is alleen d'savage skin en Undead skin en ik ben ook blij dat ze eindelijk zijn toegevoegd De Miner King opnieuw in een andere missie alle modi zijn geweldig, zelfs de mods, het is een van de beste games die ik ken!!!
Download Stick War Legacy Mod APK v2021.1.65 voor Android
Stick War Game is one of the most challenging, fun, and addictive stick figure games. Each stickman is under your control, so you can play it in composition or
Stick War: Legacy Strategiya nocn
Ik hou van de manier waarop het detail werkt en de kwaliteit is erg goed, maar het maakt het verschil tussen de randen van het detail in de vorm.
Fantastys spel maar het laatste niveau is heel moeilijk!
Heel erg leuk maar het verhaal is wel heel kort
Saai
Fern Flower ஆர்கேட் yvfp
Goed spel veel denken en doen op wijzen
Cheat Stick War Legacy - Nieuwste Versie Voor Android - Download ...
Stick War: Legacy ስልት lizj
Dit is de beste game ooit, dit is mega leuk komen er noch update
Het is een leuk spel
Hallo max game stidious, ik ben dol op dit spel, maar kan het spel het online maken, het is verveeld om met computers te spelen. En de missie heeft een probleem, ontgrendel de missies en kalk iemand verwijder het en moet opnieuw beginnen, repareer dat ook de missie moet luke kan het niet vergrendelen.
Stick War: Legacy Strategi aup
Saai en later wordt het heel moeilijk
Ik hield van dit spel totdat het me f***de. Ik gebruikte 3 merics in eindeloze doden dan gered en gestopt omdat ik moest eten en het redde ze niet of gaf ze terug of gaf me mijn eenheden. Ik wil niet meer spelen omdat ik er 45 minuten over heb gedaan om ze te krijgen. alleen al daarvoor geef ik 2 sterren
het blijft na elke wedstrijd uit en ik ga terug naar het hoofdmenu. repareren en ziek maken 5 sterren. ik hield al jaren van dit spel. maar dit is bs
Stick War Legacy 2 - Speel online en gedeblokkeerd - Y9 ...
1. Geef upgrades aan de boog zodat deze veel realistischer aanvoelt en meer schade aanricht, de pijlkoker is precies voor hoeveel pijlen er per seconde worden gelanceerd, en hoe meer je de pijlkoker opwaardeert, hoe langzamer de archidons zullen schieten. swordwrath dual weilding door een swordwrath te trainen en vervolgens de upgrade swordrath-optie te gebruiken, de swordwrath zal terugrennen naar het kamp en terugkomen met 2 zwaarden, de inactieve animatie is aan jou devs (ontwikkelaars)
Stick War: Legacy Estrategia uuwn
Hallo, ik ben 10 jaar oud, maar dit is het account van mijn moeder, dus het spel is nerf geworden, dus ik weet niet zeker of ik dit spel nog een keer ga spelen. Ik zal het spelen als het nu goed is en edelstenen zijn nu moeilijk te krijgen he ontwikkelaars geef dit een update pls en pls edelstenen tot 20 edelstenen
Beste game die ik heb gespeeld, maar maak alsjeblieft meer kans op borstglich en voeg ook een nieuwe huid toe zoals water en de prijs is 20 edelstenen, ik geef het 5 sterren
Het laatste geheime niveau is veel te moeilijk voor krankzinnigen, de vijand krijgt een automatische tovenaar, kai, boogschutters en speerwerpers. De rnemy heeft ook oneindig veel geld. Ik kan zelfs met de power-ups geen enkele eenheid bouwen.