Post by hamppiliratard on Feb 12, 2022 8:20:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Frenzy®️Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset glitch kestävyys ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Frenzy®️Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Lataus kestää liian kauan, kun minulla ei ole Internetiä, ja tarvitaan paljon timantteja, joita on vaikea kerätä, vain jokaisen alitason suorittamisesta.
Pelit sujuvat sujuvasti, ja niissä on joitain tasoja, jotka näyttävät mahdottomalta ohittaa, mutta jotka ovat hauskaa
Pidin todella tästä pelistä, kun latasin sen ensimmäisen kerran. Mutta nyt se jäätyy jatkuvasti mainoksen aikana, mikä tarkoittaa, että minun on jatkuvasti käynnistettävä sovellus uudelleen! Erittäin turhauttavaa.
Hauska peli, mutta eniten mainosroskapostia, jonka olen koskaan nähnyt sovelluksessa. Mainosten katseleminen lisää ihmishenkiä tai valuuttaa on yksi asia, mutta tämä peli heittää ajoittain mainoksia kasvoillesi ilman syytä tai aina, kun vaihdat takaisin johonkin muuhun. Hullu.
Hauskaa, mutta ehdottomasti maksa voittaaksesi. Peli alkaa melko helposti ja hauskasti, mutta yltää nopeasti kaikkiin, mutta mahdottomiin voittaa ilman tehosteita, jotka muuten sinun on ostettava. Kiitos hyvästä aloituksesta, mutta ei kiitos.
Rakastan sitä myötätuntoa, että kaikki ihmiset ruokitaan lyhyessä ajassa
Aina pelattu minimaalisilla ongelmilla viimeiseen päivitykseen asti. Peli kaatuu jatkuvasti keskitasolla. Olet ottanut yhteyttä kehittäjiin, mutta he eivät ota sinuun yhteyttä. Peli ei lataudu nyt ollenkaan.
Nämä kaksi mainosta ovat kunnossa, koska ne antavat enemmän Jemejä, mutta minä vihaan sitä. Se hämärtää jatkuvasti minua kesken pelin ja sitten palaan jälleen aloitusnäyttööni. Muuten se on erittäin hauska nopeatempoinen peli viettääksesi ylimääräistä aikaasi.
Tavalla tai toisella sinun on käytettävä rahasi, poistat tämän pelin tämän arvostelun lähettämisen jälkeen. Olen samaa mieltä kaikkien kanssa, näyttää siltä, että joitain tasoja on mahdotonta ohittaa ostamatta jalokiviä.
Tämä on hauska sovellus, mutta kallis jatkaa pelaamista. Olen pysähtynyt, koska kieltäydyn käyttämästä niin paljon rahaa kuin jalokivien ostamiseen tarvitaan. 300 jalokiven vaatiminen jokaista tehostetta kohden on naurettavaa. Ymmärrän 100 jalokiven vaatimisen, mutta 300 jalokivet on ahneutta. Poistan tämän sovelluksen varmasti pian.
Pidän todella tästä pelistä, mutta minulla on paljon jäätymisongelmia pelissä ja tiedän, että se ei ole minun tablettini, koska minulla ei ole ongelmia muiden pelien kanssa. Antaa 5 tähteä, jos se korjataan.
Tämä peli on niin hauska, mutta valtava rahaloukku... mitä korkeammalle tasolle pääset, sitä on lähes mahdotonta suorittaa ilman, että sinun tarvitsee käyttää enemmän aikaa. Kyllä, voit kerätä pisteitä pidemmän ajan kuluessa maksaaksesi siitä, mutta on niin turhauttavaa jäädä kiinni tasolle etkä pysty suorittamaan tämän vuoksi, se ei ole investoinnin arvoinen.
Rakasta peliä, toivon vain, ettei sinun tarvitsisi aina käyttää omia rahojasi saadaksesi lisää timantteja boosteihin, varsinkin johtuen siitä, että et saa kunnollista summaa maksamastasi summasta. Kaikilla ei ole varaa maksaa 19 ja 20 tai edes 30 jotain timanteista. Mutta muuta kuin tuo mahtava peli.
Se on kuin Jubeat, mutta tiukempi. Se johtuu siitä, että olet liian paniikissa aterioiden lajittelussa ja liian nopeassa ruoanlaitossa palvellaksesi asiakkaita tyytyväisinä. Teknisesti en voi hengittää, kun asiakkaita on paljon. Silti se saa minut järkyttymään.
Nautin todella tästä pelistä, kunnes valitettavasti jouduin poistamaan asennuksen virheiden takia. Kolmannen ravintolan (pizzaravintolan) valmistumisen jälkeen siirryin seuraavaan, pelaten tasoa yksi ja minulle näytettiin kuinka tehdä kaikkea, kun juoman napsauttamiseen tuli, se ei napsahtanut ja tökkii. Korjaa tämä ongelma hiljaa sen takia.
Peli on aluksi ok.......myöhemmin kun menin korkealle tasolle, se alkoi luoda prblm: tä... ärsyttävin asia on aap, joka varastoi energiaa 30 minuutin jälkeen, koska se sanoo, että bt kaverit luottavat minuun, että se tapahtuu toisessa 5 minuuttia joskus .......ja pelataksesi uudelleen sinun on kirjaimellisesti odotettava 28-30 minuuttia .... mikä on erittäin ärsyttävää.......Tämän prblm:n takia en koskaan suosittele ketään pelaamaan tätä yksi. Muut sovellukset nauttivat siitä enemmän kuin tästä.
Kuten kaikki muutkin ruoanlaittopelit, paitsi tietyn pisteen saavuttamisen jälkeen, se pakottaa sinut käyttämään oikeaa rahaa boostereihin ennen kuin pääset jatkamaan peliä. Sitä ei voi ohittaa. Joten unohda se, kieltäydyn. Poistettu.
Rakastan tätä sovellusta. Ei mainoksia tai ponnahdusikkunoita. Todella hauskaa pelata kenelle tahansa. Alussa on opetusohjelma. Lataa tämä peli, tulet rakastamaan sitä.
Auta !!! Olen tasolla 98-1 ja minun on vaikea antaa hampurilaisia, ja kun se lopulta tapahtuu, he eivät rekisteröidy, joten asiakkaat kävelevät hulluina. Olen poistanut ja asentanut pelin uudelleen, mutta se ei auttanut. Pidän todella tästä pelistä, mutta jos tämä jatkuu, ei ole mitään järkeä pelata

Pidän todella tästä pelistä, mutta aina kun yritän sulkea mainoksen, se käynnistyy uudelleen samalla tasolla, jolla olin, tuhlaten elämän ja ylimääräisiä sekunteja. Se ei koskaan tehnyt niin viime aikoihin asti.
Cooking Frenzy®️Cooking Game Strategiya jayd
Rest in Pieces Аркадни izg
Alkoi hyvin, ja aloin nähdä, että he välittävät vain rahasta, ja on erittäin epäreilua ohittaa pelin tietyt tasot rajoitetulla timanttimäärällä, voittamasi timantti menee säästöpossuun, jonka avaaminen on maksettava. sitten kun käytät kultaa pyörittämään pyörää, he antavat sinulle samanlaisen yhä uudelleen ja uudelleen. Niin epäreilua älä lataa!
Se oli todella mahtava peli. Jokainen taso on haastava!! Mutta kun aioin pelata sitä, sininen näyttö ponnahtaa esiin!! Suljin sovelluksen ja avasin sen uudelleen, mutta sininen näyttö on edelleen olemassa. Voitteko korjata sen? Rakastan todella tätä peliä.
Tämä peli on mahtava! Olen edistynyt jo jonkin aikaa, enkä ole käyttänyt penniäkään omista rahoistani! On monia tapoja ansaita kolikoita, timantteja ja tehosteita!
Hauska peli, mutta hetken kuluttua ajastetut tasot eivät anna tarpeeksi asiakkaita selvittämään tasoa maksamatta rahaa. Myös mainospainike lakkasi toimimasta tehden ostosta ainoan vaihtoehdon jatkaa peliä.
Haluaisin tästä pelistä paljon paremman, jos voisit hyödyntää kaupoissa pelattuasi kokemusta uudelleen päivittääksesi ruokaasi/ruoanlaittoasi.
Poistin tämän pelin saavuttuani toiseen ravintolaan. Tyhmät mainokset yleistyivät, eivätkä ne olleet lyhyitä, kestivät 30 sekuntia. Olin niin ärsyyntynyt, että päätin, että tämä peli ei ollut hauskempi kuin mikään muu ruoanlaittopeli.
Hienoa grafiikkaa. Pidän siitä, että sinun ei tarvitse kerätä kolikoita ostaaksesi päivityksiä. Se on viihdyttävä, siinä ei ole paljon ärsyttäviä mainoksia ja se on melko helppo pelata.
hyvä peli, tosi kiva. mutta mihin luulet kuluttavan kolikosi? miksi tarvitset kokemusta vain voidaksesi arvioida tavaroitasi? sinun pitäisi pystyä käyttämään kolikoita päivittääksesi tavarasi, jotta voit ylittää tason.
Nauti pelaamisesta ja suoritti kaikki kolme kaupunkitasoa. Nyt kun pelaan merkeistä ja palkinnoista, yhtäkkiä kaikki toimii, voin valmistaa ruokia, mutta ravintolaan ei tule asiakkaita. Outoa... ei voi pelata enempää
Tämä peli on erittäin hauska ja haastava. Toivon, että olisi olemassa tapa ansaita tehosteita helpommin, mutta se on silti hauskaa ja pelattavaa ilman niitä. Tämä peli on tehtäväkeskeinen, palkitseva ja hauskaa aikaa.
Erittäin hauska, koukuttava ja vaikeutuu jokaisen tason myötä, ainoa ongelma on, että he eivät oikein selitä ansaittuja kohteita, kuten sydämiä jne. Annan sille 4 sen vuoksi.
Tässä pelissä on tasoja, joita et KOSKAAN ohita ilman rahaa. Minun neuvoni: pelaa, kunnes et pääse tasolle, poista peli ja lataa sitten toinen peli. Siellä on paljon.
Uuden päivityksen jälkeen harmittaa, etten voi enää pelata tasolla offline-tilassa. Minun täytyy pelata vain saadakseni boostia, koska jos minulla ei ole boostia, ja jos en lisää sekunteja tasolle, en voi siirtyä toiselle tasolle 😭 Uusista tasoista tuli NIIN VAPAVA voittaa .. I rakastan tätä peliä niin paljon, ja sattui niin paljon tietää, kuinka tasojen saavuttamisesta tuli niin vaikeaa. Ole hyvä ja kehittäjä, tee siitä hieman helpompaa. Joskus asiakkaat eivät riitä 50 sekunnin ajastimeen.
Lopetin juuri ensimmäisen vaiheen, joka on aamiaisen, yrittäessäni saada ramen-kauppaa, mutta kun yritän ladata, se sanoo o% ja sitten odotan ja nollaan vain, kuin en olisi painanut sitä, onko tätä koskaan tapahtunut kenellekään?
Rakastan peliä, mutta olen odottanut uuden ravintolan avaamista, mutta se ei ole vielä avautunut. Toivottavasti se aukeaa pian, olen käyttänyt rahaa jalokiviin.